Зейнетақы төлемдерін «Бір терезе» қағидаты бойынша жүзеге асыру -- "АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА 2018 жылғы «12» шілде ..." -- 18 Шілде 2018
Зейнетақы қызметтерінің қолжетімділігін қамтамасыз ететін шаралар -- "Зейнетақы қызметтерінің қолжетімділігін ..." -- 18 Шілде 2018
5 сауал -- "5 сауал   Зейнетақы активтерін кім ..." -- 16 Шілде 2018
Бақытжан Сағынтаев шағын несие беру мәселесі жөнінде кеңес өткізді -- "Үкімет үйінде ҚР Премьер-Министрі Бақытжан ..." -- 16 Шілде 2018
Қазақстан БҰҰ Қауіпсіздік кеңесіне климаттың өзгеруі мәселелеріне ... -- "Климаттың өзгеруі жоқшылыққа және азық-түлік ..." -- 16 Шілде 2018
Елбасы Бурабайдағы «Біржан-Сара» операсының қойылымын тамашалады -- "Бурабайдың баурайында «Біржан-Сара» операсы ..." -- 16 Шілде 2018
Франция құрамасы – футболдан екі дүркін әлем чемпионы -- "Футболдан 2018 жылғы әлем чемпионатының жеңімпазы ..." -- 16 Шілде 2018
ШИЕЛІ АСТАНА КҮНІН АТАП ӨТТІ -- "ШИЕЛІ АСТАНА КҮНІН АТАП ӨТТІ Астана күнін ..." -- 08 Шілде 2018

Мемлекеттік корпорацияның басты оң қасиеттері – барлығына тең қолжетімділікті қамтамасыз етуі, әртүрлі органдардың мемлекеттік қызметтерін бір жерде алуға мүмкіндігінің жасалуы, сондай-ақ, құжатты орындаушы мен клиенттер арасында тікелей байланысты болдырмау.

 «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалы- «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Шиелі аудандық бөлімінде мемлекеттік қызметтерді алу үшін фронт–офистерді жаңғырту жұмыстары жүргізілуде.

Офисте мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша бірыңғай ақпараттық жүйе кедергісіз қызмет етеді, электронды кезек енгізілген, сондай- ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесін нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік беретін ахуалдық орталыққа қосылған. Бөлім қызметкерлері келген әрбір тұтынушыға мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мәселелері бойынша кеңес беріп отырады.

Мемлекеттік қызмет көрсету барысында «ХҚКО ЫАЖ» ақпараттық жүйесі пайдаланылады, ол құжаттардың бастапқы кезеңнен аяғына дейін жолын бақылауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің орындалуына бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Дәл осы жүйе қызметтердің ашықтығын, қолжетімділігі мен сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Жүйе нақты уақыт режимінде ағымдағы жұмыс барысын көрсетеді және оның нәтижелерімен бірден береді. Тұтынушы электрондық кезек талонын алған соң, ақпараттық жүйеге автоматты түрде түседі, содан кейін Ахуалды орталық тұтынушыға сапалы қызмет көрсетілуін, ал  процесс стандарт бойынша қызмет көрсету уақытынан аспауын бақылап отырады.  ЫАЖ жүйесінде  сондай-ақ, тұтынушының кезек күту уақыты да ескеріледі, ол да қатаң түрде шектелген.

Шиелі аудандық бөлімі

ХҚКО арқылы көрсетілетін ақылы қызмет 

Қазіргі уақытта  «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалы- «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Шиелі аудандық бөлімі арқылы жеке тұлғалар мен заңды тұлғаларға ақылы түрде құжат, анықтама алу, дайындау, нотариалдық куәландырусыз жылжымайтын мүлікті тіркеу, кепілге қою, сатып алу - сату келісім-шарттарын дайындау, қажет болса банкке бару, ХҚКО-дан өзге инстанцияларда да құжат рәсімдеу қызметтерін көрсетуде. ХҚКО қызметкері азаматтар атынан құжаттарды нотариалды расталған сенімхат арқылы жинайды.

Алдағы уақытта бұл қызметті барлық тұтынушылар пайдалана отырып уақыт үнемдеп тез арада құжаттарын дайындатып алуына болады. Қызмет жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі. Ақылы қызмет түрлерін көрсету үшін жауапты қызметкер тағайындалған. Ол құжаттардың толық пакетін қалыптастырғаннан кейін қызметті алушыға уәкілетті органға өтініш беруге көмектеседі. Ақылы қызметтің мақсаты ХҚКО –на келген тұтынушыны ары-бері әуреге салмай, тұтынушының атынан жергілікті мемлекеттік атқарушы органдарға төленетін міндетті төлемдерді ХҚКО қызметкері тұтынушыдан қолма – қол ақшаны алдын-ала алады. Ақылы қызмет бағасы құжат рәсімдеудің күрделілігі мен елді мекеннің орналасқан жеріне байланысты белгіленген.

 

ХҚКО Шиелі аудандық бөлімі

 

Видео ақпараттар

Scroll to top