Мемлекет басшысы Еуропалық іскерлік топ өкілдерімен кездесті -- "Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Еуропадағы бизнес ..." -- 18 Қазан 2018
ШИЕЛІДЕ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨНІМДЕРІНІҢ ЖӘРМЕҢКЕСІ ӨТТІ -- "Бүгін «Алтын күз – 2018» мерекесі аясында аудан ..." -- 18 Қазан 2018
Елбасы Финляндияға ресми сапармен барды -- "Қазақстан Президенті «Nokia Corporation» ..." -- 17 Қазан 2018
АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА -- "АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА 2018 жылғы «11» қазан ..." -- 12 Қазан 2018
«7-20-25». Мемлекеттік қызметкерлерге баспана алу үшін 1 млн теңгеден ... -- "Мемлекет басшысының Жолдауына сәйкес «7-20-25» ..." -- 11 Қазан 2018
Елбасы Шерхан Мұртазаның қайтыс болуына байланысты туыстарына көңіл ... -- "Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев жазушы ..." -- 11 Қазан 2018
Жазушы Шерхан Мұртаза дүниеден озды -- "Қазақстанның халық жазушысы Шерхан Мұртаза ..." -- 10 Қазан 2018
Елбасы Қазақстан халқына арналған жыл сайынғы Жолдауын жариялайды -- "5 қазан күні Нұрсұлтан Назарбаев Ақорда ..." -- 04 Қазан 2018
БЖЗҚ қауесеттерді жоққа шығарады -- "АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА 2018 жылғы «21» қыркүйек ..." -- 03 Қазан 2018
5 сұрақ -- "Менің әкем – мүгедек. Өздігінен жүріп-тұра ..." -- 03 Қазан 2018

ҚР Үкіметінің отырысында қаржы министрі Бақыт Сұлтанов «2018-2020 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы» Заңның негізгі параметрлерін таныстырды. Жобаның негізгі сипаттамалары Жаңа бюджет саясаты тұжырымдамасына және 2022 жылға дейінгі әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес айқындалған. Мәселен, болжамдардың керітартпалығына қарамастан, бюджетке түсетін түсімдер құрылымы сапалық тұрғыдан өзгерді.

Б. Сұлтановтың мәлімдеуінше, мұнай еместік түсімдер көлемі 2018 жылы 5 271,4 млрд теңгені құрайды, бұл биылғы жоспардан 19,3% артық.

Өсімнің негізгі факторлары ел экономикасын жаңғырту, ішкі және сыртқы макроэкономикалық жағдайды тұрақтандыру және салықтық әкімшілендіруді жақсарту болды.

Бюджетке мұнай түсімдерінің көлемі биылғы жылмен салыстырғанда 1 901,3 млрд теңгеге төмендеді, ол мыналар есебінен:

кепілдендірілген трансфертті кезең-кезеңімен төмендету, Ұлттық қордан мақсатты трансфертті тартудан бас тарту;

мұнай бағасын бір баррелі үшін 50-ден 45 долл. дейін түзету нәтижесінде ЭСА түсетін түсімдер көлемін азайту.

Сонымен қатар министр шығындарды оңтайландыру жүргізілгенін айтты, бұл тұста бюджет жобасы Үкімет алдына қойылған барлық міндеттерді іске асыруды қамтамасыз етеді:

 шығындардың әлеуметтік бағыттылығын күшейту және бұрын қабылданған барлық міндеттемелерді орындау арқылы адам капиталын дамыту;

экономиканы цифрландыру және технологиялық жаңғырту, аграрлық секторды, көлік және логистикалық инфрақұрылымды дамыту;

мемлекеттің қорғаныс қабілеті мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

Б. Сұлтанов республикалық бюджет шығындары 2018 жылы 9 217,9 млрд құрайтынын атап өтті, бұл биылғы жоспардан 134,6 млрд теңгеге артық. «Шығындар құрылымында басым бөлігін немесе 44,5% әлеуметтік сектор шығындары құрайды, олар биылғы жылмен салыстырғанда 400 млрд теңгеден астамға өсті», — деді Б. Сұлтанов.

Мәселен, өсімнің негізгі құрауышы зейнетақы мен бала туғанда тағайындалатын жәрдемақы көлемін өсіру, оның ішінде ең төменгі күнкөріс деңгейінің құрылымы мен зейнетақы тағайындау тәртібін қайта қарау нәтижесі болып табылады.

2018 жылы экономиканың нақты секторын дамытуға 1,4 трлн теңге қарастырылған. Биылғы жылмен салыстырғанда шығындар көлемін төмендету екі негізгі фактормен себептелген:

бағдарламаны қаржыландыру көздерін Ұлттық қордың мақсатты трансферінен мұнай емес кірістерге өзгертумен;

биылғы және келесі жылғы бюджет қаражатын квазимемлекеттік секторлар субъектілерінің игеру болжамымен.

«Нұрлы жол» бағдарламасын іске асыруды жалғастыруға 512,6 млрд теңге сомасы көлеміндегі шығындар қарастырылған, оның ішінде 2018 жылға  — 243,3 млрд теңге.

«Нұрлы жер» тұрғын үй құрылысы бағдарламасына 208,8 млрд теңге бағыттау ұсынылады, оның ішінде 125,2 млрд теңгесі - 2018 жылға.

Агроөнеркәсіптік кешенді дамыту бағдарламасы бойынша 2018 жылға қаржы қызметтерінің қолжетімділігін арттыру (субсидиялар), су шаруашылығы мен ветеринарияны дамыту, фитосанитарлық қауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларына 195 млрд теңге қарастырылған.

Индустриалды-инновациялық даму мемлекеттік бағдарламасының екінші кезеңін іске асыруға 232,9 млрд теңге сомасы көлеміндегі шығындар қарастырылған, оның ішінде 2018 жылға - 76,1 млрд теңге.

2018 жылы көлік инфрақұрылымын дамытуға 292,6 млрд теңге бағытталады.

Мемлекеттің қорғаныс қабілеті мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, қоғамдық тәртіпті сақтауға және ішкі тұрақтылықты қолдауға жұмсалатын шығындар 2018 жылы 1 088,9 млрд теңгені құрайды.

Б. Сұлтанов атап өткендей, республикалық бюджет тапшылығы ЖІӨ қатысты 2018 жылы 1,1%-дан 2019-2020 жылдары 1,0% дейін төмендетілді, бұл мемлекеттік қарыз көлемін орташа деңгейде сақтауға мүмкіндік береді.

Заң жобасын Үкімет мүшелері қолдады. Заң жобасы Парламент Мәжілісінің қарауына биылғы жылдың қыркүйек айында ұсынылады.

Источник: 24.kz

Видео ақпараттар

Scroll to top