«NurOtan» партиясы Шиелі аудандық филиалының кезектен тыс XXVІ ... -- "«NurOtan» партиясы Шиелі аудандық филиалының ..." -- 18 Сәуір 2019
Салықтық амнистия -- "Салықтық амнистия Ел басының 2018 жылғы 5 ..." -- 18 Сәуір 2019
«АСЫЛХАН» ШАРУА ҚОЖАЛЫҒЫНЫҢ СҮТ ӨҢДЕУ ЦЕХЫ -- "«АСЫЛХАН» ШАРУА ҚОЖАЛЫҒЫНЫҢ СҮТ ӨҢДЕУ ЦЕХЫ ..." -- 17 Сәуір 2019
ШИЕЛІДЕ ЕЛБАСЫ КІТАПХАНАСЫНЫҢ КӨШПЕЛІ КӨРМЕСІ ӨТТІ -- "Бүгін Шиелі ауданында Қазақстан Республикасының ..." -- 06 Сәуір 2019
РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ АЛЛЕЯСЫ -- "Тәуелсіздік алған 28 жыл ішінде Шиелі ауданы күн ..." -- 05 Сәуір 2019
ШИЕЛІДЕ РӘМІЗДЕР АЛАҢЫ АШЫЛДЫ -- "Тұңғыш Президент, Ұлт көшбасшысы Нұрсұлтан ..." -- 05 Сәуір 2019
ШИЕЛІДЕ КҮРІШ АҚТАУ ЖӘНЕ ҚҰРАМА ЖЕМ ЗАУЫТЫ АШЫЛДЫ -- "Облыс әкімі Қ.Е.Көшербаевтың Шиелі ауданына іс ..." -- 05 Сәуір 2019
2019 жылғы 1 наурыздағы жағдай бойынша БЖЗҚ негізгі көрсеткіштеріне ... -- "2019 жылдың 1 наурызындағы жағдай бойынша ..." -- 03 Сәуір 2019
Көпшіліктің назарына! -- "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет ..." -- 03 Сәуір 2019
5 сұрақ -- "1. Зейнетақы шотын ашу үшін не істеу керек? ..." -- 02 Сәуір 2019

Көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми интернет-ресурсында орналастырылған «Мемлекеттік қызметтер» бөлігінде-гі мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің паспорттарында   көрсетілгенге сәйкес жүзеге асырылады.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты «электрондық үкімет» бірыңғай ақпарат орталығының 1414, 8-800-080-7777 (қонырау салу тегін) телефоны арқылы алуға болады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген немесе қызмет беруші тарапынан дөрекілікке жол берілген жағдайда шағым қызмет беруші басшысының атына немесе тиісті әкімшілік аумақтық бірліктің әкіміне немесе  egov.kz порталы арқылы жолданады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызмет алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа өтініш жасауға құқылы.

Шағым арызда қойылған мәселелерді шешу оның құзыретіне кіретін лауазымды тұлғаның атына жолданады.

Шағымда қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған кезде), пошталық мекенжайы, байланыс телфондары (егер бар болса) шағым беру күні және қызмет алушының қолы көрсетіледі.

Шағымда әрекеттері немесе әрекетсіздігіне шағымданып отырған лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, арыздану себептері мен  талаптар көрсетіледі.

Шағымды қызмет берушінің кеңсесіне тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға шағымның қабылданғанын растайтын  шағымның қабылданған күні және уақыты, қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні көрсетілген талон беріледі. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты тиісті қызмет берушінің кеңсесінен алуға болады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде, шағымның қаралу барысы (жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылу нәтижесі туралы белгі) туралы ақпарат қызмет алушының «жеке кабинетінде» қолжетімді болады.

Шағымдарды қарау «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 25-бабында белгіленген ерекшеліктерді ескере отырып, «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіпте және мерзімдерде жүзеге асырылады.

Кірушілер есебі

Бүгін237
Кеше310
Осы аптада2012
Осы айда6715
Барлығы119770

Видео ақпараттар

Scroll to top