БЖЗҚ маңызды сұрақтарға жауап береді -- "БЖЗҚ маңызды сұрақтарға жауап береді   ..." -- 27 Қаңтар 2020
3.ГИГАНТ (БИДАЙКӨЛ), ЖУАНТӨБЕ, БЕСТАМ АУЫЛДЫҚ ОКРУГТЕРІНДЕ ХАЛЫҚ ... -- "3.ГИГАНТ (БИДАЙКӨЛ), ЖУАНТӨБЕ, БЕСТАМ АУЫЛДЫҚ ..." -- 20 Қаңтар 2020
2.ХАЛЫҚ АЛДЫНДАҒЫ ЕСЕП БЕРУ ЖИЫНЫ ЕҢБЕКШІ, ЖИДЕЛІ, ТАЛАПТАН ... -- "2.ХАЛЫҚ АЛДЫНДАҒЫ ЕСЕП БЕРУ ЖИЫНЫ ЕҢБЕКШІ, ЖИДЕЛІ ..." -- 20 Қаңтар 2020
1.КЕРДЕЛІ, АҚМАЯ, ТӨҢКЕРІС АУЫЛДАРЫНДА ЕСЕП БЕРУ ЖИЫНЫ ӨТКІЗІЛДІ -- "1.КЕРДЕЛІ, АҚМАЯ, ТӨҢКЕРІС АУЫЛДАРЫНДА ЕСЕП БЕРУ ..." -- 20 Қаңтар 2020
АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА -- "2020 жылғы 16 қаңтар Зейнетақы жинақтарын ..." -- 17 Қаңтар 2020
АУДАН ТҰРҒЫНДАРЫНЫҢ НАЗАРЫНА -- "Аудан прокурорының өкімімен қадағалау аумағындағы ..." -- 10 Қаңтар 2020
Құрметті аудан тұрғындары! -- "Адам саудасына қарсы күрес жөніндегі «Сенім ..." -- 27 Желтоқсан 2019
ҮІ шақырылған аудандық мәслихаттың кезектен тыс 49 сессиясын шақыру ... -- "  Аудандық мәслихаттың кезектен тыс 49 ..." -- 25 Желтоқсан 2019
Еуразиялық экономикалық одаққа мүше-мемлекеттердің зейнетақысы (ЕЭО) -- "Өмір болған соң адамдарың мекенжайын ауыстырып ..." -- 24 Желтоқсан 2019
ШИЕЛІ АУДАНЫНДА КҮН ЭЛЕКТР СТАНЦИЯСЫ ІСКЕ ҚОСЫЛДЫ -- "Бүгін облыс әкімі Қ.Ысқақов Тәуелсіздік күні ..." -- 23 Желтоқсан 2019

Көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми интернет-ресурсында орналастырылған «Мемлекеттік қызметтер» бөлігінде-гі мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің паспорттарында   көрсетілгенге сәйкес жүзеге асырылады.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты «электрондық үкімет» бірыңғай ақпарат орталығының 1414, 8-800-080-7777 (қонырау салу тегін) телефоны арқылы алуға болады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген немесе қызмет беруші тарапынан дөрекілікке жол берілген жағдайда шағым қызмет беруші басшысының атына немесе тиісті әкімшілік аумақтық бірліктің әкіміне немесе  egov.kz порталы арқылы жолданады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызмет алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа өтініш жасауға құқылы.

Шағым арызда қойылған мәселелерді шешу оның құзыретіне кіретін лауазымды тұлғаның атына жолданады.

Шағымда қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған кезде), пошталық мекенжайы, байланыс телфондары (егер бар болса) шағым беру күні және қызмет алушының қолы көрсетіледі.

Шағымда әрекеттері немесе әрекетсіздігіне шағымданып отырған лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, арыздану себептері мен  талаптар көрсетіледі.

Шағымды қызмет берушінің кеңсесіне тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға шағымның қабылданғанын растайтын  шағымның қабылданған күні және уақыты, қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні көрсетілген талон беріледі. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты тиісті қызмет берушінің кеңсесінен алуға болады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде, шағымның қаралу барысы (жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылу нәтижесі туралы белгі) туралы ақпарат қызмет алушының «жеке кабинетінде» қолжетімді болады.

Шағымдарды қарау «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 25-бабында белгіленген ерекшеліктерді ескере отырып, «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіпте және мерзімдерде жүзеге асырылады.

Кірушілер есебі

Бүгін239
Кеше548
Осы аптада1319
Осы айда16206
Барлығы222347

Видео ақпараттар

Scroll to top